Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, September 25, 2010

Something fishy...??

就算你努力的想要躲开,
却连能够躲藏的地方也没有
无法拒绝,就被你监禁的我
My whisper is the LUCIFER
法拒绝的我的魔力是 LUCIFER
无当你靠近我,
我用天使般的脸孔,
邪恶的嘴脸告诉你...
“我所说的实话其实是假的事实。”

再仔细想想,你我就像是傻瓜。
我牵着你的鼻子慢慢地走,
你渐渐的被我牵著鼻子走。
我不是埋怨你,
也不是讨厌你,
只是对你的眼神感到负担
就算我走到哪里,
一直这样的被注视,
我会很困扰。
到底哪一个才是真正的我?
越是了解我,
越是困惑不已...
别试着捆绑我或囚禁我,
因为我的未来不可以被局限的。
The truth that I told you today was a fake fact~

7 comments:

Anonymous said...

sounds like a song haha...Shinee~Lucifer???...xDDD

舌甘 said...

miahahahaha!!! yes yes yes!!!
the lyrics is so ngam with my situation~~~ X)

Anonymous said...

haha~~~ ur current situation like that meH?...wow serious problem..hahah

舌甘 said...

kinda~~~ i hav nothing to do also~ =(

Anonymous said...

ermm..what do u mean by u hav nothing to do?...

舌甘 said...

errrr... what i mean is i cannot do anything to stop that problem~ =P

Anonymous said...

ow i got it~~haha..
weLL just follow the flow then...it will be settled 1 by 1 eventually...=)